Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Tuesday, April 15, 2008

Menanti Kasih



Nama kek ini di cipta sempena nama novel terbaru kak norz kita -
kek ini mengandungi buah prune yg di isikan dengan buah ceri pelbagai & di saluti coklat yg berkualiti bebas lemak.dalam coklat tu ada lg yg tarok,ape yer? ehheeh ari tu tak kesempatan nak jumpa kak norz.
Rasa nya ummmppphhh enak sekali.hehehe

10 comments:

Nur68 said...

Salam dyg

Aduhhh....kek ya nang menanti menar eh, buah2nya dlm ya nunggu k makan kali nak..yalah menanti kasih ya....

Dianne said...

aok lah,yalah nama nya menanti kasih.hehehehe

norza said...

Salam, dayang.
Terharu sungguh la dapat menatap rupa kek sempena nama novel akak. Terasa2 keenakan coklat bercampur baur dgn kemanisan ceri dan kelembapan prun. Adess...bila dah rasa, pasti terawang2 gitu. Terima kasih kerana mengabadikan novel tersebut sebagai kek lapis yg begitu eksklusif (kena order kalau buat pelancaran, ahaks...)

Dianne said...

Salam kak norz,
bg lah alamat kak tu,dyg nak poslaju kan kek ni,ari tu wat dah,tgh mlm lg,sabtu dah gi sana xsempat jumpa plak.adoi sedih yer.hehe nanti kak emailkan alamat nyer yer.

mamasya said...

Salam Dayang

Baru aja cakap yg nama kek Dyg pasti menarik.muncul pula nama kek Menanti Kasih semperna novel k.norz. baca novel sambil mkn kek..nyaman ni. nampakpun sedap dgn coklat, ceri dan prune.

Dyg,akhirnya dpt jua merasa kesedapan kek Dyg ptg semalam bila K.mOn dtg hantar di rumah. kek hati parik dan kek kasih abadi tu betul2 ummhhh..sampaikan anak2 berebut2.kek pilih kasih dan yg lapis warna hijaupun sedap. kek hati parik tu anak cakap kek coklat sedap kawan mama masak...
muaahh muaahh 3x utk Dyg dan k.mOn.
tqvm...

Dianne said...

Salam Mamasya, adoiii tu yg dyg ingat ari tu,sib baik dyg bagi kakmom kek dyg tu byk2 hehehe,ari tu cbuk berborak lah ni sampai lupa sampaikan salam dgn mamasya,dgn bg ckit kek gak,sib baik kakmon kasi,tp kakmon mmg baik kan.hehehe
sedap ehh kek tu,jgn puji aje,betul2 nih.heheheh
nanti mamasya dtg cni dyg wat kan kek utk mamasya yer.hehehe

Nor Suraida Yahya said...

wahhhh...sedapnya nama kek tu!!!...eda nak sikit!...BEST NAMPAK...lebih2 lagi ada coklat!

Dianne said...

Eda,mmg sedap yg pasti coklat ada di dalam terselindung di sebalik buahan.hehehe nanti dyg kasi yer.hehe

CtNik said...

salam cik dyg

kita pun nk jugak...huhu...pos laju la kt UK nih...hehegurau jerk

akak,

pi umah kitak ambik tugasan garden..plzzzzzzz

Dianne said...

ctnik,
kamu jgn suh kak wat homework ehh,kak xdak masa semua tu,keh keh,gardening pokok apa pon tak dak keh keh