Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Thursday, April 17, 2008

Homework dari UK

Ni ala air terjun tak jadik! sape nak membelanye? heheehe
ha ni pokok bunga kertas mak mertua aku nyer! aku langsung xdak bunga kat cni,tgn xde seni hehe
Ha ni depan umah aku,bkn aku gak yg tanam ni majlis lah yg tanam! tanah pkns nih.yg tu bukit tadun tu are Guthrie estate tempat monyet byk bertenggek. ha ni bunga kertas gak,lain takdak ehhh!


Malas betul nak mengambil gambar nih,klik sana klik sini,makcik yg jual kueh dpn umah pon heran menengok aku,ntah2 dia pikir aku skodeng dia jual kueh takdak lesen ahaksss!
ni ctnik suh wat keje umah ntah apa2,amik gambar kereta ke kucing ke takpe gak haha,umah berserabut macam kapal pecah,lagi lah nak amik dpn umah! weiii malu ooo masuk tenet semua org tgk ehheheh,apa pun kawan suh wat kene sporting lah yer! eheheh
harap puas atiiii.cewahhhh!

7 comments:

Miim said...

salam kenal
kelakar la akak nie
terpesona tgk kek lapis akak

Nina Suria said...

dayang, kalo tak nak bunga kertas tu meh kasi kakmOn bela :p

p/s sejuknya mata memandang depan umah ko nih, macam padang golof lho :D

CtNik said...

salam cik puan dayangku...

sembah salam dr hamba..
(hehe)

To miim...kek lapis akak ni besh tau...orderlah satu...hehe(promote nih..)

huhu,mekasih kerna sudi tunjuk ur garden..besaq giler kwsn umh cik dyg nih..leh main basikal..hijau mata memandang...

jo ayee said...

dayang..jauh nyer sarang monyet tu..pandai yer dia cari rumah yg ada kek lapis..hehe

banyak gak pokok2 umah dayang..jo suka paku pakis tu...

Salt & Turmeric said...

hehe. ingatka farina sorang aje yg malu nak ambik gambar! selalu jugak jln2 bawak camera but memberatkan bag aje adalah. :P

Nur68 said...

salam...

dr marek nak masuk p internet meruyan marek..hehehhe..okla juak rupa bunga2 kitak ya....boleh la molah ala2 rumbu rah rumah kitak..hehehehhe....

Dianne said...

Salam miim,
hehe blum jumpa lg erk,dah kelakar hehehe,kalo jumpa sure gempak!

Salam kakmon,
yoohooo dyg maseh termimpi biskut makmor tu lah,adoiii jgn ckp bungi,aku maseh syok sndiri dgn biskut makmor tuuu.ler terliuh lg nih

Salam ctnik,
harap puas ati erk heheehe

Salam jo,
mmg jauh monyet tu,tu monyet cerdik pandai ehhe oohh ari tu ada tgk sekor dua melompat kat pokok dpn padang tuh heeheh.

Salam kak farina,
mmg malu ler amik gambar umah serabut mcm tongkang pecah.hehe bunga ni pon jarang di siram,kang mak mertua dtg visit,abis semua dia bebelkan dyg xjaga pokok dia keh keh keh amponnn!

Salam nur68,
oii mala jak ngabas kamek,nang benar maok kek free tok kah.ehehhe awal pagi subuh gik ya keh keh.
pokok bunga dah jadi kering oii kmk xda jaga,jarang juak nak siram,keh keh malas ompuan tok jak ehhh!