Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Monday, February 25, 2008

Terubok Local (tempatan)


Semalam dyg nak sgt2 nak mkn terubok local,dyg gi market basah carik,taukeh ikan ckp ikan tu RM16sekilo,pasal nak sgt2 mkn,dyg nak bli gak,sbb dah biasa mkn terubok ni masa kat kpg.ehhe beli jer lah.mmg harga terubok tempatan tu.tgk lah berseleranyer aku...jgn mare yer!

2 comments:

BRO ROZZAN said...

Bab ikan terubuk ni, I syg sgt dgn isteri! Naper? Sbbnya bila saya mkn ikan ni, dialah membuangkan tulang2 ikan tu seblum saya makan. Bukan apa -seram-sejuklah tgk tulang2 nya yg halus-mulus tu heheh... Kena lak dgn sambal kicap cili api..terangkat seh!

Dianne said...

ehhe lucu lah Bro rozzan ni,beli lah terubok yg besar,tulang nyer ckit jer.heehe