Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Thursday, February 28, 2008

Award dr Kak E



Terima kaseh dr kak e yg bagi award ni,hehe kite dah jadi IBU!
Pejam celik pejam celik,rupanya dyg dah jadi IBU,hehehe masa pantas berlalu,ingat zaman muda jer,padahal dah 31thn,adoh besarnyer tanggjwb ibu rupanya,dyg duk umah almaklumlah surirumahtangga.byk mcm segala kerja rupanya.org ingat duk ileks jer yer? adoh! dgr bdk ari2 menjerit,bermain,bersepah.lagilah dyg wat kek lapis,di kala diaorg tdo tu lah dyg mulakan kerja,pg subuh,wat kek tiap2 pagi,tghari sambung lg,mlm sambung lg.hmm begitulah rutin,tp kdg xrutin gak.heehe
Semoga anak2 dyg menjadi manusia yg solihin,sentiasa beriman kpd Allah swt,beribadat & beristiqamah.amin
tak dpt nak komplen,Allah swt dah bg segalanya pada kita,syukur Alhamdulillah kerana memberi kebahagiaan,insyaallah di dunia & akhirah.amin.

2 comments:

yuhana.yazid said...

Terimakasih sudi gi blog kakyu. Wah cantik2 kek lapis diane. Nice blog... bisa la diane bila dah jadi ibu ... jerit pekik anak2 tu halwa telinga kita dan suara tarzan kita tu plak jadi halwa telinga anak2....

umi_e said...

dayang... sebenarnya kerja rumah tak akan habis... tambah anak-anak besar tambah banyak kerja tau... rasanya cam tak larat je :S errmmmmm agak2 ada tak suri rumah yang amek pembantu rumah eekkkkk