Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Saturday, February 16, 2008

Bersama Senator Tan Sri Jins Samsudin


Pagi ni awal pagi dyg ada Seminar Penempatan & Kefahaman Dasar Negara anjuran KEMAS Parlimen Selayang.
Perasmian seminar itu ialah YB Dato Ahmad Bhari - ADUN & Ketua UMNO Selayang,En Safri Tambong - Peg Perhubungan KEMAS Ibu Pejabat.
Juga kami di beri ceramah Islam Hadhari - Ustaz Hj Nahrawi bin Hj Marzuki.
Dyg menunggu ucapan dari pelakon veteren kesayangan ramai iaitu Senator Tan Sri Jins Samsudin.beliau menceritakan perihal sebelum merdeka,dyg begitu terharu atas sifat keperibadian beliau yang suka merendah diri.Inilah seniman sepanjang zaman,beliau adalah seorang Tokoh Berjaya di dunia & akhirat.Semoga Allah merahmati pengorbanan beliau.amin

4 comments:

ummi said...

Ala dayang, bestnya dpt gak at last bergambar dgn my fav actor ni...sungguh dulu, kini dan selamanya..hehe..Memang dia boleh dicontohi kan..Wah dayang, ko aktif politik ke g seminar2 ni..hehe...ya lah dkat nk ngundi dah ni..

Dianne said...

Salam Ummi,ya Mashaallah! soranya tegas,xberenti ckp,lantang lagi,segak lagi Ummi oii,aktif gak Ummi,al maklumlah bapak org kerajaan,mak pun aktif Perkep,semua sedara mara keje kerajaan,kite kene bersatu padu menjaga tanah air tercinta dari di jajah sekali lagi.ehhe

umi_e said...

uwekkkkk :p dia posing ngan artis veteren :p wat org jelez je ni uhuuuuuuuu :D

Messh said...

huhu..jelesnyer sy kak..aper2pun, try tny ttg KEMAS tu ek...hehehe