Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Friday, May 2, 2008

Kek takde nama dah!


Dah kehabisan idea nama kek,xtau ape nak buh,tp ni warna kesukaan dyg.hehe sape bleh bg nama?

9 comments:

lemongrass said...

salam dayang,
sampai dah takde idea nak bagi nama lagi ye,hehehe...sian nya.
kan warna warni cam pelangi, bagilah nama pelangi kasih ke, pelangi cinta ke ;-)

Nur68 said...

Salam dayang,

wah..kacak juak kek ya....ya lah kacak kedak pelangi...hehehehe...lapis pelangi ka...pelangi hatiku ka....:)

sori ...riya kitak sms, cun2 kredit dah abis, mek kol kitak dlm kol 2 gia k...

CtNik said...

huhu,

kacak sungguh kek kamek..hehe..

cik dyg,tak de nama buh aaa
NAMA- WARNA KEHIDUPAN...

kuang2x....

psssttt: lain kali kan,kalau kek tak dop nama,buat pertandingan tau...pertandingan letak nama-sape memang dpt kek sebijik..hahahah

Salt & Turmeric said...

im among those who wud never kno how to name food. but i agree w the using of pelangi. it is kedak pelangi. ;)

jo ayee said...

salam dayang..nama apa yer yg sesuai..emm..kek "mesra colour"..???..kek night light..sebab kolor2 yg gelap..heeh..tak best sugguh jo kasi nama...

Dianne said...

Salam LG,
ntah ler mmg dah xde idea lg dah nak kasi nama hehehe

Salam nur68,
kacak nang kacak hehehe

ctnik,
tokseh wat tanding nama,kalo jumpo mmg kasi jer.hehehe

kak farina,
hehe kedak pelangi ooohhh hehe kacak,kamek pon xtauk idea apa nama kek ya hehe
Salam jo,
hehe kek gelap kaler hahaha,dyg pon xtau lah nak buh apa,smlm pg buat 3biji dah semua potong utk jual,tu yg jadi xtau nak buh nama apa tu.boring ari2 tgk kek sama.hehe

mamasya said...

Salam Dyg..

cantik kek lapis ni Dyg tp tak ada nama pula. apa kata Dyg cari satu nampak tempat menarik di S'wak utk dijadikan nama kek ni...

Cik Siti Wan Kembang said...

hehe dayang..siti tengok sekali imbas macam corak kain songkek terengganu...

Dianne said...

Salam Mamasya,
hehe tarok jer nama yg pelik2 kang diaorg familiar nama tu erk? hehe

Salam siti,
hehe ye ke? kebetulan plak yer hehe cuteee