Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Wednesday, May 7, 2008

Berlian



Tghari semalam dyg mula projek kek ni,malam br siap menganyam,al maklumlah byk keje umah nak di siapkan,hehe alhamdulillah
tgh malam hantar kpd kawan puan zubaidah yg duk kat taman tasek puteri.

5 comments:

Messh said...

amboi..dlm nak balik kg tu...sempat lagi melapis yer, anyway..Laily doakan akak selamat pergi & pulang..hehe, have a nice trip!

BRO ROZZAN said...

Pernah tgk kek lapis yg corak camni. Cantik laa. Btw dayang, dlm resipi kek lapis sarawak secara amnya, betul ke sukatan 1 gelas gula ialah 100gm. Kalau gitu, 1 gelas tpg pula berapa eh timbangannya dlm gm?

Dianne said...

Salam laile,
kak dah blk,penat giler adoiii sakit tgn nih bwk brg222

Dianne said...

Salam BR Rozzan,
1gelas tu 110grams,kiteorg pakai gelas kaca yg lama tu tau kan? yg sdhana besar tu.
agak2 gitu lah dlm 100-110grams,xde beza buh 105 pun bleh,dyg xde pakai gram nih,sbb dah biasa pakai gelas heeh
org swk gitu gak ler.hehe

BRO ROZZAN said...

Thanks dyg. Btw, I've sent u an email. Plse read when u're free k.

Salam.
BR