Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Friday, May 2, 2008

Baulu Dari Klang



Semalam dyg keluar sehari menghantar kek2 yg di pesan,sambil menghantar tu saje berjalan2 gak.tu semalam pergi klang berkenalan dgn kak rozi tokey baulu yg sedap.
rasa baulu yg moist & pelbagai perisa sgt memikat hati.
dyg mmg rekemen lah baulu ni,sbb dah byk sgt rasa baulu,tp baulu ni dyg berkenan.
sama gak dengan biskut makmor,mmg sedap!!!
Terima kaseh kerana menjamu baulu tu hehehe.semoga ukhwah kekal berpanjangan! insyaallah!

3 comments:

Nur68 said...

dayang, berkenan la dgn makmor ya..hehehe..brp secontainer ya owh?..

Dianne said...

Salam nur68,
ada harga kat web nya cnun dlm rm19.hehe nang nyaman koh kamek br tok berkenan dgn makmor,byk yg jual xnyaman.

Nur68 said...

yakah?..lak mek nanga...samalah, nok nama makmor tuk byk mcm jak resepi, giney2 pun kamek nang suka makmor yg sepor2 ya...masuk mulut terus dissolve..ehehheheh