Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Tuesday, May 27, 2008

India Street - Kedai Bahan Kek

ha tgklah bhn2 kek tuuu,satu kedai leh borong byk brg ehheheh

Ha tgk lah grand giler ehhe golden churn tu tong besar hehehe
pelbagai pembaris utk kek corak
Pelbagai jenis ramuan kek
loyang nak yg mana,semua leh pilih kat sini,satu kedai jer oiii tak yah lari sana sini,semua lengkap
pelbagai Jem & perisa,ha nampak lg tong golden churn tu hehehe harga rm55-60 setong

5 comments:

MamaFaMi said...

Geramnya tengok barang-barang yang terjual kat kedai bahan kek ni...

Dianne said...

Salam Mamafami,hehe mmg geram kan tgk,dyg pon geram tgk,rasa nak borong semua hehehehe

Ibu Mimi said...

Salam kak Dayang.. harap tak keberatan bagitau tentang lokasi kedai ni kat mana.. kat rawang ke?

Dayang said...

salam ibumimi,
kedai ni di kuching sarawak

azataq said...

blh tau x...lokasi sebetul2nya kedai ni...sb nak cari kedai kek kat kucing ni mcm susah jer....