Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Friday, July 25, 2008

Jeruk



Hari sejuk ni leh ler pekene jeruk masak heheheehe terliur apabila melihat jeruk kat umah Cik Mat Gebu yg membuat sendiri jeruk betik.

aku pun xnak mengalah gak la,tp aku nyer bli ler,xserajin cik mat hehehe so gi ler kat website Pekan Rabu tetiba melihat jeruk di jual online,aku pun bli lah utk 1kgs. Terima Kaseh Adderlyna

4 comments:

MamaFaMi said...

Oooo ai...kecurnya!

emil @ mamamia said...

amboi dayang..order sakan nampak...terliur tengok..emil baru balik kg..singgah "Pekan Rabu" tapi x ingat nak beli jeruk..x pe insyaallah balik raya...jgn lupa..mana la tau kalau dayang nak pesan...hehehe

mutfaktelaşı said...

meyveler çok güzel görünüyor.

Dianne said...

Salam Mamafami,
hehehe mmg kecur air liur di buat nyer ehhehe

Salam emil @ mamamia,
teringin gak ler nak mkn mcm org mengidam jer di buat nyer hehehe

Salam Aysha,
thanks for visiting