Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Wednesday, April 8, 2009

Jumpa Tokey2 besar

Kat Rumah kak zarra rock...tengok lah laksa nyonya tu adehhhh

5 Mak budak pingitan

Malam minggu kita org di jemput oleh tokey besar kek - Kak Zarra Rock adik kepada Nek Rock yg duk Arizona USA tu.jemput dyg makan di rumah nye - laksa Nyonya.Kak Pah & Kak Shida ikut sekali,rezeki jgn di tolak!!! apa lagi kiteorg melantak laksa di rumah kak Zarra Rock,adehhh sedap laksa nyonya tu,masih lekat kat anak tekak ni wehhhh!!!
Ahad plak lepak kat Angsana jumpa tokey besar kek pasir gudang,ehemm mcm biasa lah Sweetlily & Zai JB.sambil2 mengeratkan silaturahim,bertukar2 idea,byk pahala uuuu.aminnn!

2 comments:

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

dayang...banyak la kamu punya tokeh...akak nih togeh jer...hahaha
klu ada pun usahawan kecil2an epok2 n oti naik...kek...aduhhhsss...mati aku terbakar hangus kat tepi oven kamu tuh...hehehe

Nek Rock said...

gulppppppppppppp laksa nyonya, phewwwwwwww, jap jap nek kena jilat tafak kaki..hahaha

ehh salam dayang, bzzzzzzzz sokmo yaa kesana kesini, all the best dear, muahhss