Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Wednesday, April 1, 2009

Buah Tangan


Telur Penyu untuk sahabat lama dari Klang - Jeni
Kuih Penyaram ni untuk Cik Mat Gebu sudah di poskan pagi semalam,Mak buat pagi subuh sebelum petang dyg balik KL. Oh ye cik mat kalo ice dingin masok rumah cik mat cepat2 halau dengan penyapu okehhh.
Kain Pasang untuk kakak2 yg promosikan kelas kek lapis dyg

Tikar untuk kawan yg dah pesan lama

11 comments:

Aishah@Ariffin@Aqil said...

salam akak...byk betui buah tangan tu...berkenan ngan kain pasang...mane nak beli ya...naxt time pi sarawak leh pi carik...

|| syazwaniadnan || said...

ohh, baru wani taw yg kuih tu namanya penyaram(betul ke eja?)..
selama ni panggil kuih topi(kalau xsilap)..
mmg sedap(kalau xsilap jugak!!).. hehe

Dayang said...

salam,
hehehe

salam,
ye kuih penyaram tu kuih topi

IbuKauthar@Salwa said...

kak dayang..kat mane nak cari teh peng tu?menyelerakan betul..

telur penyu sedap ke?masak ape selalu ye?

Dayang said...

Salwa,
teh peng tu diaorg buat mcm tiga peringkat cuma xkacau je,teh nye pekat ckit rasa + susu cair f&n + gula sedikit
telor penyu mkn mcm biasa je,rebus 10minit pastu cicah dgn kicap & lada

aiza said...

salam kak...
kain pasang tu belle nak la...sepasang baper rm??

aiza said...

salam kak...
kain pasang tu belle nak la...sepasang baper rm??

Dayang said...

salam aiza,
kain rege rm100 shj

** yUs** said...

kak dayang sy ada buat kuih penyaram ni tapi kurang jadilah..minta resepi dan cara buatannya boleh....

Dayang said...

salam yus,nanti kak bagi ye :)))

kak_ross said...

telo penyok juak nyaman nak dyg....polah ktk masinkannya..besa kedak buah golf bok puas dimkn..mun nak idup ya tang belendir mcm nelan ingus jak eeeh..(sori eh..tang kotor jak bunyinya)