Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Tuesday, June 3, 2008

Lagi India Street & Pasar Cheko

Pelbagai bahan kering - ada kismis hitam & kuning,bawang kentang dll
ha yg putih tu shortening@ minyak sayur ehheeh,sebelah minyak sapi,marjerin pun nampak
kain sut pun ada,yg tepi tu kakak dyg hehehe
Pitis untuk buat rojak,cendol cincau
kacang merah & biji sagu yg sudah di masak utk buat ABC ke,pengat ke.hehehe

2 comments:

jo ayee said...

dah beli kain utk baju raya ker dayang..

Dianne said...

Salam JO,
hehe dyg dah bli dah,antar tailor pon dah,tu mak yg tlg anta kan,kat swk ler,dyg xde masa nak anta hehehe