Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Friday, October 10, 2008

EidilFitri


Tengok lah anak ku xsabar nak balik kpg.
Ni antara kek yg sempat di buat sblm raya,tu pun sehari sebelum raya.
Antara hidangan rumah terbuka - lemang,ketupat sarawak ( pulut + santan ), nasi minyak,sayur campor,kari ayam,daging masak hitam,ayam pansuh
Labtop baru aku ler apa lagi,org cbuk pakai labtop skrg,dyg baru nak merasa ahaksss!!! dyg pakai broadband senang ckit utk di bawa ke mana shj.alhamdulillah rezeki dr Allah swt.

4 comments:

shima said...

salam kak dayang..
selamat hari raya...
wahhhh best2nyerr juadah raya akak..ketupat sarawak tuh camana ruper erkk..maklumlahhh org x penah jejak kaki ke sarawak :D
nway sonok dier ekk dpt rembat laptop baruuu heheheee

ctnik said...

huhu,sure bocor beg duit ni..smpi gitu byknya kek order masyuk...smpi bocor ke kedai pc da...hikhik...pasni,leh la bocor ke UK pulak...ramai tgu ni...

psst..belilah DSLR sebijik..baru cun tangkap gmbo kek!!masa tgh bocor beg duit tuh..hikhik..

Dayang said...

salam shima,
wei selop amat raya gak jemput dtg ke rumah hehehe ketupat swk rasa mcm lemang ler,hehehe mmg ler sronot rembat labtop baru hehe,kak blk swk bli brg serba baru hehehe

Dayang said...

salam ctnik,
hehehe kak bocor byk ler beg akak ni,bli mcm2 kat swk ari tu tp yelah bli bhn2 kek blk plak,semua dah abis ari tu,tu pon kene tambah mana2 yg ada kat kl ler,kak blk swk kene bwk blk oven gak.
kak dah lama bli kamera wei- olympus - tp ni kak malas nak load gambo,pakai hp jer la ahhaha,janji gambo ada wakakkaka