Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Tuesday, March 10, 2009

Tikar Sarawak




Ni jugak kawan nak tengok,so inilah dia tikar sarawak,ada lg pelbagai jenis corak & rupa.tp yg paling femes adalah tikar ini.

2 comments:

SiS-lin said...

o Sis dh gi skli dulu kuching Sarawak tu,kita gi Sarekei..kt sana waduh mcm2 yg boleh beli kan,rambang bijik mata tgk....sis beli 2 skli tikar tu,ikut rombongan naik flight lg,nasib x kena cukai...hehehe

Kamsiah said...

kat rumah akak ada 1 tikar tu,beli dulu rm 300 lbh...akak tak pernah basuh...sbb tak tau nak basuh mcm mana...?atau perlu dilap dgn kain lembab ja ke?