Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Tuesday, December 23, 2008

I've Been Tagged!

a) 7 facts about me :
1. Iwas born on October 31st 1976 - Halloween nite!
2. Im the 2nd frm 4 of my siblings
3. Suka gi makan kat luar cuba menu yg baru.
4. Minat baca buku2 xkira buku apa pun,janji manfaat especially hadis2 & ceramah2
5. suka duk dpn pc or labtop xkira lah jam brapa - dah ada tabiat ni since i was 18 years old.
6. Suka pakai baju yg di sukai ulang2, begitu juga dgn bag,dah jemu tu jgn harap nak pakai lg hehe
7. xsuka dgr cakap org,degil & persistant
8. Tambahan - I hate Racist!!!


b) 7 things that scared me the most :
1) ALLAH THE ALMIGHTY
2) Died when we didnt perform of what we supposed to do.
3) The Fitnah of the Dajjal
4) When the sun raised on the east
5) When the Jesus pbuh came down to the earth
6) Losing my kids & husband
7) Al Qiyammah

c) Top 7 songs :
To tell the truth I dont have any fav songs

d) 7 words that always comes out from your mouth :
1) Astagfirullah
2) Salam
3) Oohh Mak
4) Ohhh Pepy!!! - Yelling my son
5) Subhanallah
6) Okkkkkkk
7) Aduhhh


e) 7 things that're precious :
1. Muhammad saw
2. Parents
3. Husband
4. My kids
6. Siblings & friends
7. Ahlul Sunnah wal Jammah


f) 7 first times :
1) 1st time gi kl when i was 15 years old
2) travel alone to USA,Japan,SIngapore,Hong Kong when i was 25 years old
3) falling in love with some1 that ever met in my life
4) happy bila dpt baby boy on April 1st 2003 - April Fool Day
5) 1st time keje kat kl year 1997
6) Bapak kasi $ 1st time byk wooohoooo kira ok pada zaman tu okkkkk
7) dapat husband yg baik hati hope it last to be.

g)7 LUCKY people that i tagged :
Nobody!

1 comment:

Hana' Yusuff said...

salam..
wahh..akak travel alone?.. mencabar tuh.. sekali jalan gi seme tpt tuh ke?

lama eh tak beronline?
take care kak