Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Sunday, August 3, 2008

Hasil Kerja Tanganku

Lama xpraktis tangan since wat kek lapis - aku xde masa nak mendeco kek,ari sabtu minggu lepas aku lari ke Klang untuk belajar deco dgn kak rozi - hehe konon2 nak praktis tgn ku utk mendeco,sbb anak2 ku suka makan kek ni,kalo seminggu mesti bli dua kali,so aku nak lukis katon pon xsempat,kdg2 ku taborkan saja coklat rice.wakakka senang,layan jer la kek deco ku yg tidak kemas ni.al maklum la tangan xseni.
Ni kek coklat moist baru keluar dr peti sejuk aku cilok resepi dr Zaliana Jurnal Rasa,topping aku pakai coklat masakan & susu pekat jer.
Ni kak Rozi ajar ku buat bunga,tgk la bunga ros yg ntah apa2 ni.Apa2 pun Terima Kasih pada Kak Rozi yg sudi melayan karenah aku,semoga kak rozi di limpahi rezeki melimpah ruah.

2 comments:

Messh said...

urm..akak, comel ler...pas ni klo nak tempah kek deco tu leh ker?hikhik..

Malaysian Delicacies said...

hi dianne,
cantik lah bunga ros u...