Followers

PEMBUAT,PENGELUAR,PENGEDAR KEK LAPIS SARAWAK DI SEMENANJUNG MALAYSIA


BENGKEL RAWANG SELANGOR DI BUKA SETIAP HARI 8 PAGI - 8 MALAM
CALL - 017 215 9962 / 017 215 6161

Sunday, March 30, 2008

Birthday Cakes from Kak Jun




Ari ni,dyg jumpa kak jun hehe jgn mare! dyg suh dia watkan kek ari jadi anak dyg yg sulung tu,sbb dyg takde masa nak wat,jadi masa wat kek lapis - dyg watkan skali untuk kak jun,kira kontra lah ni.hehe cantik nyer kek ari jadi ni- mcm kedai nyer! eheh
kak jun pun wat triffle gak masa hidangkan dyg td kat umah dia,mak oii sedap tau! terima kaseh byk kak jun - Allah swt saja yg dpt membalas nyer! semoga kak jun sekeluarga di murahkan rezeki melimpah ruah.insyaallah amin!

4 comments:

Jun :) said...

wahaha, dayang..datang umah akak x ready, sori ek...bese la, ujung minggu mmg ari untuk settle sume....dh berseri jd kek tu, akak lupe nk cr kalerful star tu..hikks! tq again eh for the layered cakes..sedappp...smpai lupe nk ambik gambo ngan dayang..wahaha

ummi said...

wah dayang..dah jumpa jun siap berbalas kek lak ek..kalu jmpa ummi, apalah ummi nk bagi kat dayang ek..x reti satu apa pun..malu aihh..

*psst..Jun, cantik dah deco kek tu, bila lak nk pggil ummi dtg makan kat rumah..hehe..best ek duk dekat leh jumpa selalu..

Dianne said...

Salam kak jun,
best ahh smlm lepak umah kak jun,blum lg umah dyg mcm tongkang pecah,kah kah!!!!
sedap ke kak jun,ni nak inject dyg lah nih,keh keh
saje jer dyg ni,nanti bln 5 arijadi anak no 2,kite tukar lg yer,dyg wat kek lain plak,keh keh.
a'aa lupa amik gambo smlm,hehehe

Dianne said...

Salam Ummi,nanti kite pun bleh jumpa,ehehe insyaallah,kalo nak kek dyg tu,bleh ler wat kan muffin ke untuk dyg,keh keh
nak gak rasa air tgn kwn2 dr kite membeli dgn org lain kan.hehe gitu ler.